loading...
پــــاتوق خـــنده
amirali بازدید : 42 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اس ام اسفلسفی

 

وقتی وجود خدا باورت بشه ... خدا یهنقطه میزاره زیر باورت و " یاورت" میشه.

****


پروردگارا!! داده ات نعمت است و نداده اتحکمت و گرفته ات امتحان! ... و من تورا

شاکرم همیشه و همه حال به داده و ندادهو امتحانت... آنقدرم ده که

محتاج نباشم و امتحانی گیر که شرمندهنگردم!


****


از آجیل سفره ی عید چند پسته ی لالمانده است. آنها که لب گشودند خورده شدند.

آنها که لال مانده اند میشکنند.دندانساز راست میگفت: پسته لال ، سکوتش دندان

شکن است.


****


.







 

 

 

اس ام اسخنده دار

 

حیف نون میره خواستگاری بهش میگن حرفدلتو بزن میگه گشنمه!

****

و خداوند زمین و آسمان را آفرید و ساخت بقیهچیزها را به چین واگذار کرد!

 

اس ام اسجالب


مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدی است،بداست
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم ، به دور سر من می چرخید
به خیالش قندم،
ای دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود...
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد،آن مگس را کشتم... !


****

یک خانه و یک لیسانس آی تی دارم
هرجا که طلب کنید پارتی دارم
من را به غلامی بپذیرید شما
من تا دو سه سال هم گارانتی دارم!

****


اس ام اس عاشقانه و باحال

 

لبخندهایش به حالت تعلیق درامده.ازوقتیتکرارشادی هایش راحلق اویزکرده


****


زنها دو وقت گریه می کنن : ?- وقتی فریبمی خورن ! ?- وقتی می خوان فریب بدن


****


زندگی همچون بادکنی است در دستان کودکی،که همیشه ترس

از ترکیدن آن لذت داشتنش را از بین میبرد.


****


چقدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوستداشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ،

نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانتدوست داشته نشدن،

با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند
****
شجاعت مـی خواهد
وفادار احساسـی باشـی
کـه میدانـی
شکست مـی دهد
روزی نفس های تنهایـــی دلت را



اس ام اسغمگین و دلشکستگی


از گلچین امید هایت چتری برایم بفرست تاخیس دلتنگیت نباشم...

****

خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم کهاین چنین دلتنگم

****

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ایکه در آن هیچ بادی نمی وزد

****

سوهان می کشم

قصه دلتنگی هایم را

تا هموار سازم جــــاده های آمدنت را ...!!!

****


 

 

 

اس ام استبریک عید قربان

ای عزیزان به شما هدیه زیـــــــــزدانآمد

عید فرخنـــــــده ی نورانیقربـــــــــان آمد

حاجیان سعی شما شد به حقیقت مقبول

رحمت واسعــــه ی حضــرت ســـبحان آمد . . .


****


بر پیکر عالم وجود جان آمد

صد شکر که امتحان به پایان آمد

از لطف خداوند خلیل الرحمن

یک عید بزرگ به نام قربان آمد . . .


****


عید قربان زنده دارد یاد قربان‌گشتگانرا

پاسداران و اسیران و به خون آغشتگان را

خیز و در این عیدقربان سوی قربانگاه روکن

معنی بیت و حرم را در شهادت جست‌وجو کن . . .


اس ام اسعاشقانه

 

یک غنچه بدون شاخه خواهد پژمرد / یکشاخه بدون غنچه هم خواهد مرد

سوگند به عشق ، باغبان برگردان / بیغنچه دلم تاب نخواهد آورد

 

****


 
مرگِ یه رابطه از جایی شروع میشه کهموبایل ها میره روی سایلنت...

 

****


با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد...

با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد

 

****

 

بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم؛ وقتیحقیقت رو گفت کلا" خاموش شدم!!

 

****



اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام / خارمولی به سایه ی گل آرامیده ام

با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق /همچون بنفشه سر بر گریبان کشیده ام .


****

همبازی هایمان را تا وقتی دوست داریم،

که خوب می بازند !

 
****

 
من که به هیــــــچ دردی نمیخورم...این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند..!!

 
****
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس سلامتی

سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولیکم برداشت تا رفیقش کم نیاره



****


سلامتی مداد پاک کن که به خاطر اشتباهدیگران خودشو کوچیک میکنه . . .



****



به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولیهنوزم شکستن بلد نیست . . .



****



به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها ومشکلات

به جای اینکه تَرکمون کنن درکمون می کنن . . .



****

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار

 


در راستای گرانی تخم مرغ:

 
پیشنهاد جدید سر آشپز: املت رو با تخممرغ شانسی درست کنید!

هم ارزون تره، هم هیجان انگیزتر!

****


به غضنفر میگن: تاحالا آبجو خوردی؟

میگه: جدا جدا خوردم ولی باهم نه!


****

هرکس به طریقی دل ما میشکند / ما هم به طریقی دلشان میشکنیم !

****

 

به دلیل گرانی نان و تخم مرغ

بازی یه مرغ دارم روزی چندتا نخم میکنه

ونون بیار کباب ببر غیر قانونی اعلام شد !


****


اس ام اس خنده دار و جوکجدید آذر ۹۰


آخرین خبر :

ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ غضنفر ، ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎﺭﺵ پله ﻫﺎﻱ پله ﺑﺮﻗﻲ ، ﺑﻲ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻣﺎﻧﺪ !


****


جدیدترین شعر حیف نون :

هی وی وی وی وی وی وی وی وی وی

ترجمه :

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم !


****

زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی میشه؟

مرد: دیوونه میشم.

زن: نمیری دوباره زن بگیری؟

مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !


****



جوک جدید

تجربه نشون داده

وقتی با دوستت دعوات میشه

تازه میفهمی چقدر از اسرار زندگیت باخبر بوده !


****


اس ام اس های جدید خنده دار

به غضنفر میگن خیلی آقایی

میگه تازه کجامو دیدی !؟


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 5,961